Klachtenprocedure

Wij doen er alles aan om met de grootst mogelijke zorgvuldigheid te werk te gaan. Toch kan het soms een keer gebeuren dat je ontevreden bent of een klacht hebt over de zorg of ondersteuning die je van ons ontvangt. Hieronder lees je op welke manier je daarmee om kunt gaan.

Bespreek de klacht eerst met ons
Als je een klacht hebt, probeer dit dan eerst met je behandelaar te bespreken en op te lossen. Soms is er sprake van een misverstand, en in een persoonlijk gesprek kan het probleem dan vaak al opgelost worden.


Klacht via klachtenregeling DOKh
Kom je er met de arts niet uit, dan brengen wij je in contact met de klachtenfunctionaris van de DOKh. Deze is onafhankelijk en neemt binnen een week na het indienen van je klacht contact met je op. Hier lees je hoe de behandeling van je klacht in zijn werk gaat.

Klacht via Klachtenportaal Zorg
Mocht je daar de voorkeur aan geven, dan kun je met je klacht ook terecht bij het door het Ministerie van WVS erkende Klachtenportaal Zorg. Op hun website vind je informatie over de verschillende mogelijkheden om via deze geschilleninstantie een klacht op te lossen.

Gezien de vele aanvragen nemen wij momenteel geen nieuwe cliënten aan.
Mocht er weer plek zijn dan zal dat via deze website worden gecommuniceerd.